Resursa Podlaska realizuje dwa typy szkoleń: dedykowane oraz otwarte.
Szkolenia dedykowane to szkolenia realizowane na podstawie indywidualnych potrzeb zamawiającej je firmy. Mogą być prowadzone w siedzibie zamawiającej firmy bądź też w ośrodku szkoleniowym wskazanym przez firmę lub realizatora. Większość szkoleń dedykowanych prowadzonych jest metodą współuczestniczącą, dzięki której znacznie łatwiej słuchacze przyswajają materiał przewidziany do opanowania w trakcie szkolenia. Szkolenia otwarte to szkolenia cyklicznie organizowane przez Resursę Podlaską.
Tematyka szkoleń Resursy Podlaskiej w zakresie prawnych i finansowych aspektów funkcjonowania firmy/organizacji:
- Kodeks Pracy i zasady jego stosowania
- Układy zbiorowe w przedsiębiorstwie
- Zamówienia publiczne dla wykonawców
- Windykacja i rewindykacja
- Finanse i rachunkowość dla rozpoczynających działalność gospodarczą
- Finanse i rachunkowość dla menedżerów
- Problemy opodatkowania działalności gospodarczej
- Źródła finansowania działalności gospodarczej
|
Tematyka szkoleń Resursy Podlaskiej w zakresie działalności marketingowej firm oraz instytucji publicznych:
- Marketing w handlu detalicznym
- Marketing w handlu hurtowym
- Marketing w przedsiębiorstwie produkcyjnym
- Marketing w przedsiębiorstwie usługowym
- Marketing w organizacji publicznej
- Zasady organizacji działu handlowego
- Zasady organizacji działu marketingu
- Istota i rodzaje strategii marketingowych
- Planowanie i kontrola działań marketingowych
- Budowanie relacji z otoczeniem
- Skuteczne negocjacje w biznesie
|
Szkolenia w zakresie wykorzystania Internetu w działalności firm oraz organizacji publicznych:
- Firma/samorząd w mediach społecznościowych – planowanie działań marketingowych i PR z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji
- Skuteczny marketing online – jak wyprzedzić konkurencję w Internecie
- Jak zbudować intuicyjny i użyteczny serwis www
- Wsparcie firmy we współpracy z agencjami interaktywnymi – o czym oni właściwie mówią, jak z nimi negocjować, na co zwracać uwagę, co jest ważne, a co najważniejsze?
- Twoi wyborcy są w Internecie – jak wykorzystać nowoczesne kanały komunikacji i media społecznościowe do budowania dobrych relacji z wyborcami i prowadzenia efektywnej kampanii wyborczej
- Personal branding online – wizerunek samorządowca w internecie i zasady konwersacji z użytkownikami nowych mediów
- Nasi mieszkańcy to internauci – jak wykorzystać Internet do komunikacji samorządu z mieszkańcami
- E-commerce – jak wykorzystać Internet do sprzedawania produktów, towarów i usług
|